خرید پنکه پاس خزر
نوشته شده توسط : ساحل

پنکه‌ ها بنابر استفاده خرده متفاوتی دارند، مثلا اندازه اطاق و یا میزان گرما و یا سرمای اطاق خرید پنکه پارس خزر مختلف ایستاده و یا سقفی یا رومیزی توصیه می‌شود. پنکه‌ ایستاده و پنکه رومیزی و پنکه دیواری ارزان هستند و براحتی می‌تواند در هر مغازه ابزارها خانگی آن را پیدا کنید. چه بسا خرید پنکه به عنوان ابتدایی ترین مسیر حل برای خنک سازی اتاق‌های حقیر و خانه‌های آپارتمانی باشد.

به علت حقیر بودن اندازه مصرف انرژی برق کمی دارند. (به طور میانگین ۵۵ وات هستند.) هرچند احتمالاً برای خنک سازی فضای شما کافی هم نباشد. اگر می‌خواهید بالاترین تاثیر را از پنکه‌ها دریافت کنید بهتر است در هنگام شب و یا صبح زود که هوای بیرون خنک‌تر است، پنکه را در تقرب پنجره پیمان دهید تا هوا را به جریان بیندازد و از هوای خنک خارج به داخل خانه چرخش هوا را سپریدن دهد.

یکی سایر از مزایای پنکه‌ها قابلیت حمل و نقل آسان آن‌ها است. شما می‌توانید از اتاقی به اطاق دیگر ببرید و براحتی به برق متصل کنید. در هنگام خرید پنکه به جابجایی راحت و دستگیره حمل آسان مدل پنکه نیز پروا کنید.

از آنجایی که مدل‌های بسیار متنوع با رنگ بندی‌های زیاد در بازار وجود دارد با خیال آسان می‌توانید مدلی را برگزیدن کنید که با دکوراسیون داخلی خانه شما هماهنگ باشد. پنکه‌ها وانگهی برای استفاده در خوابگاه‌ها عالی هستند، زیرا برای فضاهای حقیر نیازی به کولرگازی نیست و با خرید پنکه با هزینه محدود می‌توان به دریافتن راحتی کافی دست پیدا کرد.

پنکه‌ها به دلیل جابجایی آسان گزینش نکویی برای خنک سازی فضاهای کوچک هستند. پنکه‌ها در ساحل وظیفه اصلی شان که خنک سازی است همچنین استفاده‌های مختلفی مشابه بیرون راندن دود از فضای اتاق و یا خشک کردن تابلوهای نقاشی و جابجایی هوای اتاق دارند.


اگر می‌خواهید یکی از بهترین برندهای بازار برای پنکه را انتخاب کنید بدون شک پنکه پارس خزر یکی از خوش نام ترین هاست. این مدل پنکه پارس خزر با طراحی فوق العاده زیبا و ساخت با کیفیت ایرانی برای مصارف گوناگونی مانند ادارات، باشگاه ها و مطب ها و خوابگاه ها و منزل مناسب است. عملکرد ۳ سرعته و سیم بلند و پایه مستحکم و فیوز حرارتی موتور و سایر ویژگی ها باعث شده است تا انتخابی عالی برای خرید پنکه دیواری و رمیزی و ایستاده باشد.

طراحی زیبا
مجهز به صفحه نمایش دیجیتال
کم صدا
دما سنج
دارای تایمر و ریموت کنترل
پایه قابل تنظیم
خرید
پنکه فلر مدل EF5511
پنکه فلر مدل EF5511
فلر یک برند آلمانی محصولات لوازم خانگی است. اگر به طراحی های آلمانی اعتقاد دارید این پنکه عالی نیز یکی از آنهاست که با طراحی با کیفیت نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. محافظ شبکه ای ریز آن باعث شده تا دست کودک شما به داخل محفظه پره ها راه نیابد و همچنین صدای کم در کنار طراحی زیبا و مطلوب این پنکه رومیزی انتخاب ویژه ای برای خرید پنکه رومیزی برای شما خواهد بود.

قابلیت تنظیم ارتفاع
دارای تایمر و ریموت کنترل
قیمت مناسب
صفحه نمایش LED
طراحی خوب
خرید
خرید پنکه رومیزی مایدیا مدل FS40-7ARB
خرید پنکه رومیزی مایدیا مدل FS40-7ARB
مایدیا یک شرکت بزرگ بین المللی در زمینه تولید محصولات باکیفیت لوازم خانگی است که در چند سال اخیر جایگاه مناسبی را بدست آورده است. این محصول با پنج پره بزرگ و سه حالت تنظیم سرعت و حرکات افقی و عمودی و سینوسی می تواند نیازهای شما را برای خنک سازی مطلوب انجام دهد. نمایشگر LED و تایمر ۸ ساعته و تنظیم سرعت وزش باد از ویژگی های این محصول در خرید پنکه است.

دارای تایمر
قابلیت گردش به صورت سینوسی
نمایشگر LED
داشتن دماسنج
داشتن پایه سنگین و تعادل خوب
ظاهر شیک





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: